Ви переглядаєте застарілу версію сайту. Через 5 секунд вас автоматично перенаправить на нову. Якщо цього не сталося, будь ласка, скористайтеся цим посиланням: brany.edua.info
скасувати перехід
Практичний психолог та соціальний педагог Прокоп’юк Тетяна Вадимівна, спеціаліст ІІ категорії, стаж роботи 14 років
Основною метою діяльності психологічної служби є соціально-психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я учасників освітнього процесу
Графік роботи
Дні тижня |
Інтервали робочого часу |
Вид роботи |
|
Понеділок (практичний психолог) |
З 09:00 год. |
По 10:00 год. |
Організаційно-методична робота |
З 10:00 год. |
По 15:00 год. |
Робота в закладі (консультування, діагностування, профілактика, корекція, просвіта, зв’язки з громадськістю) |
|
З 15:00 год. |
По 17:00 год. |
Організаційно-методична робота |
|
Вівторок (соціальний педагог) |
З 09:00 год. |
По 11:00 год. |
Організаційно-методична робота |
З 11:00 год. |
По 16:00 год. |
Робота в закладі |
|
З 16:00 год. |
По 17:00 год. |
Організаційно-методична робота |
|
Середа (пр. психолог, соц. педагог ) (орг-мет. день) |
З 09:00 год. |
По 17:00 год. |
Організаційно-методична робота |
Четвер (практичний психолог) |
З 09:00 год. |
По 11:00 год. |
Організаційно-методична робота |
З 11:00 год. |
По 16:00 год. |
Робота в закладі |
|
З 16:00 год. |
По 17:00 год. |
Організаційно-методична робота |
|
П’ятниця (соціальний педагог) |
З 09:00 год. |
По 10:00 год. |
Організаційно-методична робота |
З 10:00 год. |
По 15:00 год. |
Робота в закладі |
|
З 15:00 год. |
По 17:00 год. |
Організаційно-методична робота |
Для вас працює «Скринька Довіри». Ви можете звернутися за допомогою до психологічної служби закладу prokopuk.tanya@gmail.com
Психолог — це спеціаліст, який має відповідну освіту і працює із здоровими людьми, котрим необхідна допомога в різних життєвих ситуаціях.
Навіщо в ліцеї потрібен психолог?
-
Психолог здійснює психолого-педагогічний супровід освітнього процесу з метою забезпечення нормального розвитку дитини (у відповідності з нормою розвитку у відповідному віці)
-
У функції психолога входить: психологічна діагностика; корекційна робота, консультування батьків, психологічна просвіта, участь у педрадах і батьківських зборах, психологічна профілактика
-
Психологічна діагностика включає в себе проведення групових та індивідуальних обстежень здобувачів освіти
-
Діагностика проводиться згідно річного планування роботи та циклограми, а також за попереднім запитом вчителів або батьків. Отримані дані дозволяють психологу будувати подальшу роботу: виділити учнів так званої групи ППУ та спланувати подальшу роботу з зазначеною категорією (вироблення рекомендацій та планування корекційної роботи)
-
Корекційні заняття можуть бути індивідуальними і груповими. В ході яких психолог намагається скорегувати небажані особливості психічного розвитку дитини. Ці заняття можуть бути спрямовані як на розвиток пізнавальних процесів(пам'ять,увага, мислення), так і на вирішення проблем в емоційно-вольовій сфері, у сфері спілкування і проблеми самооцінки . Заняття включають в себе різноманітні вправи: розвиваючі, ігрові, малюнкові та інші – залежно від поставлених цілей і віку дитини.
-
Консультування батьків і вчителів - це робота за конкретним запитом. Психолог знайомить батьків або вчителів з результатами діагностики, попереджає про те, які труднощі можуть у майбутньому виникнути у школяра в навчанні та спілкуванні; при цьому спільно виробляються рекомендації по вирішенню виникаючих проблем і взаємодії зі школярем.
-
Психологічне просвітництво полягає в тому, щоб знайомити вчителів і батьків з основними закономірностями й умовами сприятливого психічного розвитку дитини. Воно здійснюється в ході консультування, виступів на педагогічних радах та батьківських зборах.
Всі перераховані вище функції практичного психолога дозволяють підтримувати в закладі освіти сприятливі умови, необхідні для повноцінного психічного розвитку і формування особистості дитини, тобто служать цілям психологічної профілактики.
Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів ліцею та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.
Соціальний педагог:
-
здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
-
бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх, пропаганди здорового способу життя;
-
допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей, сприяє участі здобувачів освіти у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
-
проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють;
-
є посередником між закладом освіти , сім’єю, державними установами, громадськістю по захисту прав дітей; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей.
-
Функції соціального педагога:
-
прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.
-
консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.
-
захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях
-
профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда ЗСЖ.
-
соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.
-
організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.
-
-
Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:
-
формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
-
охорона і захист прав та інтересів дітей;
-
вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
-
вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
-
створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
-
організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
-
попередження конфліктів в учнівських колективах;
-
допомога у професійному самовизначенні;
-
орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
-
профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;
-
взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.
-
>
Умій володіти собою
-
Пам’ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм – постійна зайнятість.
-
Щоб забути свої напасті, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.
-
Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням.
Пам’ятай:кожна людина – така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості. -
Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки.
-
Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм – джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам’ятай, що «рана заживає поступово».
-
Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам’ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.
-
Людина, має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях своєї життедіяльності.
-
Будь толерантною особистістю.
Відеофільм «Безпека школярів в мережі інтернет»