Ви переглядаєте застарілу версію сайту. Через 5 секунд вас автоматично перенаправить на нову. Якщо цього не сталося, будь ласка, скористайтеся цим посиланням: brany.edua.info

скасувати перехід






Практичний психолог та соціальний педагог Прокоп’юк Тетяна Вадимівна, спеціаліст ІІ категорії, стаж роботи 14 років

Основною метою діяльності психологічної служби є соціально-психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я учасників освітнього процесу

Графік роботи

Дні тижня

Інтервали робочого часу

Вид роботи


 

Понеділок

(практичний психолог)

З 09:00 год.

По 10:00 год.

Організаційно-методична робота

 

З 10:00 год.

 

По 15:00 год.

Робота в закладі (консультування, діагностування, профілактика, корекція, просвіта, зв’язки з громадськістю)

З 15:00 год.

По 17:00 год.

Організаційно-методична робота

 

Вівторок

(соціальний педагог)

З 09:00 год.

По 11:00 год.

Організаційно-методична робота

З 11:00 год.

По 16:00 год.

Робота в закладі

З 16:00 год.

По 17:00 год.

Організаційно-методична робота

Середа

(пр. психолог, 

соц. педагог )

 (орг-мет. день)

 

З 09:00 год.

 

По 17:00 год.

 

Організаційно-методична робота

 

Четвер

(практичний психолог)

З 09:00 год.

По 11:00 год.

Організаційно-методична робота

З 11:00 год.

По 16:00 год.

Робота в закладі

З 16:00 год.

По 17:00 год.

Організаційно-методична робота

 

П’ятниця

(соціальний педагог)

З 09:00 год.

По 10:00 год.

Організаційно-методична робота

З 10:00 год.

По 15:00 год.

Робота в закладі

З 15:00 год.

По 17:00 год.

Організаційно-методична робота

 

Для вас працює «Скринька Довіри». Ви можете звернутися за допомогою до психологічної служби закладу prokopuk.tanya@gmail.com 

Психолог — це спеціаліст, який має відповідну освіту і працює із здоровими людьми, котрим необхідна допомога в різних життєвих ситуаціях. 

 

Навіщо в ліцеї потрібен психолог?

  • Психолог здійснює психолого-педагогічний супровід освітнього процесу з метою  забезпечення нормального розвитку дитини (у відповідності з нормою розвитку у відповідному віці)

  • У функції психолога входить: психологічна діагностика; корекційна робота, консультування батьків, психологічна просвіта, участь у педрадах і батьківських зборах, психологічна профілактика

  • Психологічна діагностика включає в себе проведення групових та індивідуальних обстежень здобувачів освіти

  • Діагностика проводиться згідно річного планування роботи та циклограми, а також за попереднім запитом вчителів або батьків. Отримані дані дозволяють психологу будувати подальшу роботу: виділити учнів так званої групи ППУ та спланувати подальшу роботу з зазначеною категорією (вироблення рекомендацій та планування корекційної роботи)

  • Корекційні заняття можуть бути індивідуальними і груповими. В ході яких психолог намагається скорегувати небажані особливості психічного розвитку дитини. Ці заняття можуть бути спрямовані як на розвиток пізнавальних процесів(пам'ять,увага, мислення), так і на вирішення проблем в емоційно-вольовій сфері, у сфері спілкування і проблеми самооцінки . Заняття включають в себе різноманітні вправи: розвиваючі, ігрові, малюнкові та інші – залежно від поставлених цілей і віку дитини.

  • Консультування батьків і вчителів - це робота за конкретним запитом. Психолог знайомить батьків або вчителів з результатами діагностики, попереджає про те, які труднощі можуть у майбутньому виникнути у школяра в навчанні та спілкуванні; при цьому спільно виробляються рекомендації по вирішенню виникаючих проблем і взаємодії зі школярем.

  • Психологічне просвітництво полягає в тому, щоб знайомити вчителів і батьків з основними закономірностями й умовами сприятливого психічного розвитку дитини. Воно здійснюється в ході консультування, виступів на педагогічних радах та батьківських зборах.

Всі перераховані вище функції практичного психолога дозволяють підтримувати в закладі освіти  сприятливі умови, необхідні для повноцінного психічного розвитку і формування особистості дитини, тобто служать цілям психологічної профілактики.

Соціальний  педагог –  це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів ліцею  та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.

Соціальний педагог:

  • здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;

  • бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх, пропаганди здорового способу життя;

  • допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей, сприяє участі здобувачів освіти у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;

  • проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють;

  • є посередником між закладом освіти , сім’єю, державними установами,  громадськістю по захисту прав дітей; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей.

  • Функції соціального педагога:

    • прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.

    • консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.

    • захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях

    • профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда ЗСЖ.

    • соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.

    • організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.

  • Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:

    • формування гуманних відносин між учнями та педагогами;

    • охорона і захист прав та інтересів дітей;

    • вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;

    • вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;

    • створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;

    • організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;

    • попередження конфліктів в учнівських колективах;

    • допомога у професійному самовизначенні;

    • орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;

    • профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;

    • взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.

>C:\Users\Tanya\Desktop\unnamed.png

C:\Users\Tanya\Desktop\image.jpg

 

Умій володіти собою

  1. Пам’ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм – постійна зайнятість.

  2. Щоб забути свої напасті, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.

  3. Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням.
    Пам’ятай:кожна людина – така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості.

  4. Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки.

  5. Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм – джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам’ятай, що «рана заживає поступово».

  6. Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам’ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.

  7. Людина, має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях своєї життедіяльності.

  8. Будь толерантною особистістю.

C:\Users\Tanya\Desktop\psiholog202211081311.jpg

Відеофільм «Безпека школярів в мережі інтернет»

C:\Users\Tanya\Desktop\++++++++++.jpg